02 Jun, 2009

Stadium oh stadium! Kenapa engkau runtuh? Macam mana aku tak runtuh. Idris Jusoh suruh!

Selesai periksa semua atap rumah seluruh taman di sini. Ok. Mungkin boleh tahan ribut bertahun lama. Risau takut musibah berlaku. Stadium canggih ratus juta ringgit boleh runtuh. Ini pula kediaman cap PKNS dan buruh seberang.

Malaya hebat! Idris Jusoh sepuluh kali hebat! Aku tepuk dahi berkilat. Pakat jual minyak di muka. Mana tahu boleh tolong kerajaan bikin satu lagi. Ribu juta mungkin.

Runtuh

Masa depan gemilang untuk penganggur di luar. Buat kertas kerja. Bina stadium di tempat anda. Isi kandungan tulis ayat kipas. Tulis bajet berapa banyak mahu. Paling penting highlight-kan: Bangunan ini pasti runtuh dalam masa setahun. Tiada jaminan wang dikembalikan! Once broken considered sold! Sekarang anda lah jutawan muda.

Pautan: [1]

7 ulasan:

[Q.e.M.a] berkata...

hoh~
penoh emosi entry kali ini
saba incik kap
saba...

AkuAyie berkata...

xde sirim kot..huhu

e p i x ____ berkata...

ayat berbunga gile. XD sampai tak paham.kena baca banyak kali

DuRiAn rUnTuH berkata...

mesti lar runtuh..
bersih katekan..
kihkih

* TIYA * the.smilove berkata...

nape ko mention Idris Jusoh?
die bkn MB ganu dh skrg...
si Said lagi KAPUT dr die kot


eh,pakat kutip duit pintu ke pintu la
amacam?
(masih duit rakyat)
cuma lebih muafakat dlm bahasa baik



kalo aku di tempat Raja Kamarul Bahrin, aku frust dowh

Seri berkata...

zz..**buat2 tak nmpak note kat atas**

hm..baru je g ganu n cpture gmbo kat sini..blk sehari dah jadi cmtu...

just like dat! **smbil ketip ibu jari**

Al-Kaput berkata...

[Q.e.M.a]:
kesian pd KANCIL itu..
tersepit di celah bumbung..
sob..sob..

AkuAyie:
SIRIM xde tp SIRAP ada lak..
muahahahahahahahaha..

e p i x ____:
bace berulang mmpu tingkat memori..
sel otak yg tak diguna akan terhapus :-D

DuRiAn rUnTuH:
bersih lagi tak suci ;-)

* TIYA * the.smilove:
soalan yg bgus..
stadium itu mula bina pd 2006
SAID naik 2008 lepas pilihanraya ke-12..
itu projek IDRIS JUSOH bkn SAID :-)
guna royalti PETRONAS rakyat ganu!

hal SAID kaput ke tidak, sy x tau..
org ganu pasti lebih tahu..

ape kate menyamar jadi buta kutip derma di kedai makan..
lebih lumayan..
sebulan dua dh boleh bli mercedes sebijik...cash!

yap, Raja Kap turut frust ;-)

pssttt..nape awak tulis 'kaput' dgn huruf besar? Nama khas ka? :-)

Seri:
laaa..
sy lgi xprnh ke sana..
jgn industri kepok lekor yg runtuh dh r ;-)