18 Jun, 2009

Mata bersinar. Hidung berdarah.


Nak kahwin duit tak cukup.

14 ulasan:

MISZ NaNa berkata...

adekah bermaksud Encik Kap sudah mau kawin?? dapat tenung jess pun ok jugak...

~nEeYsA~ berkata...

jessica alba yg sweeeeeet..
hehe..
encik kap dh nk kawen ekk?
xpe2..kumpul duit dlu yer..

[Q.e.M.a] berkata...

huk3~
kakak ku ni semaken chantek!

Al-Kaput berkata...

MISZ NaNa:
mata itu aku yg punya!
aku kedekut ;-)

~nEeYsA~:
hantaran tak lengkap lg..
dia cuma mintak bot mewah, banglo kaca puncak bukit, swimming pool saiz olimpik..
sume tu dah ada..

tp yg blom tiga puluh dulang hati rama-rama je..
klu hati ramasamy senang gak r..
sabar aku nih! ;-)

[Q.e.M.a]:
:-)

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

meh lawan tenung mata dengan cik yanie plak....hehehhe

Al-Kaput berkata...

xnak!
tajam sgt..
nti buta pula mata ini ;-)

akiss berkata...

huww. die mmg aku suka since dark angel.

Al-Kaput berkata...

sama!
die pun mmg suka aku since dark angel..
eh! terbalik lak ;-)

CaPiQa berkata...

nak kawen duwet tak cukup?

huh, kan daku sudah bantu masuk ringgit dalam tabung. semua tabung plak tu. agaga xD

Al-Kaput berkata...

duit bantuan kamu cukup utk membeli sekeping saja roti canai telur di Hollywood..

sila menabung lagi :-D

CaPiQa berkata...

*ting ting ting*

konon bunyi syiling masuk tabung. ;p

Al-Kaput berkata...

syiling saja ;-)

CaPiQa berkata...

ya. not2 kertas dlm wallet. *wink2*

Al-Kaput berkata...

singgit dua ringgit??
baru dapat sebatang pencungkil gigi ;-)