19 Jun, 2009

Burung main gitar


Kepak perak, urat besi...Helang-helang perak!

11 ulasan:

[Q.e.M.a] berkata...

apakah ini incik kap??

Al-Kaput berkata...

hero masa kecil..
google utk lebih lanjut :-)

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

helang bukan di langkawi ker incek kaput?
hehhe

E berkata...

wah ni ingat aku masa form 1 dulu,memang aku minat katun nihhh dengan thundercat,transformers masa 2

Al-Kaput berkata...

[yAN!e][pUTraJAya]:
maaf, helang itu telah diculik..
harap maklum ;-)

E:
ms kecik, aku minat yg gitaris tu..
dah besar la ni suke awek tu lak..
wawawa..

CaPiQa berkata...

uh, daku mcm tak hengat je ini?

thundercats tahu la. huuu.

Al-Kaput berkata...

kucing alah saya..
eh! silap pula..
saya alah kucing..
haaachoooom!!

CaPiQa berkata...

err, sila jgn sebarkan virus. yg sedia ada pun belum jumpa penawar. ;p

Al-Kaput berkata...

ini bersin baik..
bebas jangkitan :-)

CaPiQa berkata...

jadi disudahi dgn alhamdulillah ;)

Al-Kaput berkata...

itu dia ustazah CaPiQa telah menerangkan serba sedikit...
...tentang kebaikan alhamdulilah selepas bersin..
semoga kita mendapat manfaat darinya..
sekarang beralih pada ahli panel di sebelah kiri saya, ustaz CaPiQ pula ;-)