29 Mei, 2011

Setan Menangis

satutiga

Tahniah! Musim depan jumpa Real main macam ini lah baru jantan. Jangan lah diving, dan mengadakan serbuan ke arah pengadil. Pengadil pun tahu takut. Setiap yang bertelur pasti akan retak atau maksimumnya tembelang, pecah, dan menyengat pernafasan.

14 ulasan:

Hans berkata...

Hidup Barca

afrohead berkata...

kah kah kah! gambar ni memang WIN wei! menangis Najib kalau tengok ni. kah kah kah!

Kap berkata...

:::Hans
hidup Selangor :)

:::afrohead
dia twitt kool.
tanda redha.
tapi aku syak belakang menangis.
puas Rosmah pujuk.
hahah.

Cikli berkata...

banyaknya masa dia...

akiss ferrero. berkata...

WIN!

adeh sakit perut gelak

Kap berkata...

:::Cikli
dia bakal gagal walau sejuta jenis ke-sporting-an cuba dihidangkan.

:::akiss ferrero.
pergi makan ubat.

Hans berkata...

Hidup Kelantan
hahahaha

Kap berkata...

hidup Malaysia.
hidup tarif elektrik.

Cik Cookie berkata...

suka telo mata kerbau...

Kap berkata...

kesian telur dan mata kerbau.

Hans berkata...

hahaha
hidup tarif elektrik tak tahan tu
dia kecewa MU kalah terus naik tarif
ekekekeke

Kap berkata...

teori anda ada rasionalnya.
huhuh.

vidadarisakura berkata...

haha ada yang panas hati karang.

Kap berkata...

kipas angin sebagai penyelesaian.