27 Mei, 2011

Upgraded

Kebelakangan blog aku sunyi, hasil tulisan pun macam manusia sesat. Sebenarnya, aku sedang berperang saat saat akhir menaiktarafkan status aku: Sebagai lelaki, dan sebagai seorang pencinta.

Cinta abadi terjalin bilamana dua famili bertemu, lalu mengatakan ya untuk sebuah perhubungan baru. Lantaran, kami tersenyum dalam hati, tapi kami nampak. Sebab kami berkongsi hati sejak lama dulu.

Ketika ini, mood aku rohnya terlayang layang di atas sana. Tak tahu nak jelaskan bagaimana perasaannya bila semua lancar terlaksana. Baik sebelum, semasa dan sesudah.

Oleh demikian, aku ingin berterima kasih atas doa, dan cacian diterima. Tanpanya kami tidak sekuat sekarang. Diharapkan semua perancangan berjalan baik untuk seribu tahun depan. Aku enggan kecewa lagi.

8 ulasan:

Mimie Cikonett :) berkata...

Amin. Insyaallah kekal :)

afrohead berkata...

salam penuh kebahagiaan dari aku.

Kap berkata...

:::Mimie Cikonett :)
senyum dibalas senyum :)

:::afrohead
terimalah terima kasih daripada aku.

Sofia Nin berkata...

dengan jess ka kap?

Cikli berkata...

bagus..cukup bagus untuk terus tersenyum

Kap berkata...

:::Vy Nin
dengan cinta-sampai-putus-nyawa.

:::Cikli
awas!
senyum di hadapan...
...belakang, kiri, dan kanan :)

theblabber berkata...

tahniah bruder.

Kap berkata...

terima kasih sama-sama :)