22 Jun, 2009

Hang Kebun tetap berkebun di pagi Ahad

Ayah seorang yang istimewa.

Bila diucapi sebarang ucap selamat pasti dibalas.

"Perbuatan lebih penting daripada kata-kata!"

Tapi aku cuba kau cuba lagi semalam.

"Tahniah, encik! Selamat Hari Bapa."

"Masuk maghrib baru nak wish??"

Bingkas aku ambil kesempatan.

"Ayah, perbuatan lebih penting daripada kata-kata!"

Tersenyum pula dia tiada balasan.

++++++

Ayah, bila nak pasang Astro?

Nak tengok Kaka musim depan.

*Kurang berguna punya anak*

12 ulasan:

Nana berkata...

ok KaKa tu ape pulak?? mcm tak pernah dgr siaran tu?

intanurulfateha berkata...

.kem salam bapak mertua saye ye ;)

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil berkata...

hehehe,

kaput2.

anda yg berkata penuh makna.
hehehe.

'AQILAH berkata...

bestnye ada ayah

~nEeYsA~ berkata...

nmpknyer kap lmbt wish..hikhik
tpi xpe..perbuatan juge sme pntingnyer dgn kata2..haha

Kap berkata...

MISZ NaNa:
Kaka itu manusia yg mengejar bola 90 minit..
sila google untuk lanjut..

♥ cik intanurulfateha ♥:
dia tinggal di mana??? ;-)

handhalah ibnu kamil:
andai kata2 boleh bikin kita hampir sempurna, mengapa harus merintis duka??

btol ka? :-)

ファラ 'aqila:
"Bestnye ada anak," Hang Kebun bilang :-)

~nEeYsA~:
ye, sy lambat..
terlalu asyik lepak di bilik..
sek baik sempat,
klu x melompat ;-)

*jika tak faham sila abaikan*

Adam berkata...

kehkehkeh! adoi .. kaka pun tak kenal .. :))

Kap berkata...

xpe r..
aku pun buta gk sebahagian perkara ..
lebih lg hal keperluan wanita..
nasib baik aku tau VINCCI kedai kasut..
dulu aku igt kedai buku..
wawawa..

spesis2 mentadak, waktu mengawan cacing tanah, nama mak mertua presiden Nigeria, byk r yg aku xceliknyer..

hah!
tempat2 dating paling romantik kat Putrajaya pun aku tak tau gak..
kau tau kan, Dak?
huhuh..

Unknown berkata...

nasib hang kebun la dapat incik kap. lalala~~~

p.s: ku yakin beliau tetap bangga dgn kamu. ^^

Kap berkata...

dia wajib bangga jika tidak mau disaman..
..kerna tidak percaya dgn produk buatan Malaya ;-)

Unknown berkata...

promote produk sendiri? xD

Kap berkata...

sokong dan dokongan perlu..
jgn main kronisma sudah lah :-)