24 Ogos, 2010

Aktiviti Sihat

Baru selesai muat turun drama 'Kuih Goyang Seha'. Produksi tahun 2009 rupanya. Aku kalau ada mesin masa entah masuk bengkel sudah. Banyak sangat aku ketinggalan. Banyak sangat yang aku kena kutip / repair lepas lepas.

Ingat balik, cerita ni aku pernah tengok (kot). Nabil. Irma. Rozita Che Wan. Arash. Entah.

rcw
Hasil taip 'tudung Rozita Che Wan' di Google

Alasan kukuh pen-download-an berlaku kerana azam raya nak belajar resipi kuih tradisional lah. Tak kan sebab aku nak "siasat" kuih Seha pula. Otak tak kuning, tak biru, ok.

Huh. Tammat.

6 ulasan:

vidadarisakura berkata...

gilak la. semata2 kuih seha ko sanggup mendonlod.hee

y@n@ M!B berkata...

ada ek drama tu?hehe..nmpk sgt jarang tgk tv -__-'

aku xleh pakai la tdg tu..muka nmpk booolatt sgt..isk~

betkidzs berkata...

hi! slmt berpuasa..cantik blog awk.do visit my blog n be my follower k..saje nak tambah kawan..thanks ;)

http://betkidzs.blogspot.com

Kap berkata...

:::vidadarisakura
pembetulan.
kuih goyang.
no no no kuih seha :)

:::y@n@ M!B
bulat ok.
jangan pentagon.

:::betkidzs
insyallah.

theblabber. berkata...

kuih seha kuih apa? *otak takde kaler apa-apa)

Kap berkata...

entah.
belum khatam bab kuih.

yang pasti orang jual popiah sebiji lima puluh sen.
kuih seha kurang kurang lima puluh ribu sebiji ;)