01 Ogos, 2010

Permulaan Ogos Yang Watafak

Baru tadi nak declare yang aku suka Ogos. Bulan bertuah. Bulan kasih sayang. Sekelip mata tuah berubah jadi hilang. Atau sebenarnya aku yang tak bertuah??

Mood sekarang jadi kelabu dan terus jadi hitam dan mati untuk 30 hari berikutnya.

Mungkin bulan lapan tahun ini bukan milik kami. Tapi aku yang bodoh.

Nampaknya untuk dua bulan mendatang, hidup aku akan penuh gelora. Sebab setakat ni, bulan September adalah bulan paling sial pernah aku hadapi setiap tahun. By the way, aku benci angka sembilan. Dan bulan sembilan pula tak pernah suka kan aku. Watafak.

2 ulasan:

Sofia Nin berkata...

pergh. ku hina bulan aku. aku suka sembilan. ulang tahun aku lagi penuh nombor sembilan.

sembilan sembilan sembilan belas sembilan puluh.

kau kena sayang sembilan, baru sembilan sayang kau balik.

Anyway, aku pun tak suka bulan Ogos.

Kap berkata...

nanti aku cuba jalinkan kasih sayang bersama nombor sembilan,
tapi bila belum pasti.