26 Ogos, 2010

Kuih Rosak

Salam Nuzul Quran semua. Ya, aku tak pergi solat terawih. Demam, kecederaan di kaki, pinggang serta tengkuk telah merosakkan program 'Singgah Surau' aku.

Tapi bagi menyempurnakan kaf-ba-raw-kaf-ta-alif-nun ini malam, aku juga telah paksarela membatalkan niat menonton 'Kuih Seha'. Dua alasan. Pertama, kekangan masa dan kedua, downloaded video itu pula corrupted.

Pelbagai halangan.

Lagipun, bimbang takut terlajak perbuatan, dan kata. Zaman teknologi canggih. Kalau setan dirantai pun, dia masih berupaya menghantar sms berbaur hasutan ke hati lemah aku ni. Elok belajar buat kuih, bertukar aktiviti memandang / menenung kuih.

Tengok Epilog Syurga Cinta senang pula. Siap dapat izin Misi Rajin lagi. Mungkin sebab abang dengan Mia, kita diciptakan bersama.

mia

Huh. Underage. Jangan cari pasal.

Doa kan aku berjaya. Bukan bersama Mia. Dengan Jess kesayangan.

Ok. Tammat.

4 ulasan:

sofia berkata...

Comel :)

gigitjari berkata...

comel gile..

y@n@ M!B berkata...

ramai org nk adek/anak mcm mia..sgt cute..pandai berlakon lak tu..hehe~ =)

Kap berkata...

:::sofia
terima kasih ;)

:::gigitjari
comel hingga menggigit jari.

:::y@n@ M!B
kami berdua sedar hakikat tu.
insyallah esok masuk meminang.