17 Ogos, 2009

Miang

Percaya atau tidak, malam nanti aku akan layan konsert Siti di London. Aku nak tengok Siti tepat-tepat. Perhatian seratus peratus aku berikan. Lantaklah korang nak fikir apa. Ramai kata Datuk K mula jatuh cinta masa dan ketika ini. Mungkin perlakuan aku menyerupai debaran Datuk K, aku pun tak pasti. Yang pasti aku suka cukur misai dan Jess suka.

Semalam Akhil Hayy nikah dengan cik (sekarang bergelar puan) Wassini. Waheeda isytihar dia bersara. Ceh! Baru bayang mereka bikin album "Nurul dan Ajai". Gaya seperti mustahil. Misi Rajin dan Tukang Ubat pula sibuk berdebat tentang hak wanita. Poligami, cerai, sindrom gatal, nafkah batin, kebajikan anak, dayus, apa-apa saja tentang lelaki serba negatif. Yang setia melayan dua wanita ini dah tentu aku. Bersungguh! Baru aku sedar perempuan kadang kala nampak comel bila begitu.

Apa lagi mahu buat ya?

Ana ingat..eh, kena rasuk mambang Akhil Hayy ke ni? Aku ingat nak khatam majalah yang semingu terperap. Apa guna kalau sekadar koleksi. Beli nak awal, baca hujung bulan. Perangai ganjil waris dari siapa entah.

Cadangan baik Akhil jual single Wassini versi adun semula. Nafas baru. Dia sendiri nyanyi. Tak pun Waheeda nyanyi balik lagu rock kapak kumpulan lama suami tercinta, D'Riyadh. Pengantin baru punya produk selalunya laku. Anta setujukah, Akhil?

4 ulasan:

cookie devine berkata...

Slalunya ostad iteww akan cakap "ana xbersalah"..

Kap berkata...

ana pun..
anta??

QeMa berkata...

hoh~
smuga mereka bbahgia
jgn jdk mcm nurul dgn ajai suda =p

Kap berkata...

tunggu..