24 Ogos, 2009

Sekejap lagi azan Maghrib

Jangan Ada Benci merupakan antara lagu yang agak hangat di zaman kecil aku. Ramai kawan perempuan mangsa angau bilang penyanyi lelaki itu kacak. Bila aku cakap aku pun sama tampan, mereka langsung tolak. Mereka minta alasan.

Aku cakap, "sama
what rambut aku dengan dia!"

Mereka muntah sampai subuh.

Melalut ke laut, sedangkan aku bukan nelayan. Apa hal nak ke laut? Lagi pun aku suka makan ayam. Ayam suci lagi halal. Bukan ayam pakai skirt pendek!

Tumpang lalu, kawan-kawan. Aku perasan semakin kurang anda yang komen. Semua universiti ke tutup dalam Malaysia ni?? Meskipun aku sedar blog kurang popular senarionya sunyi. Macam biasa, aku tetap degil. Orang lapar beginilah. Lebih lagi bila ayam golek idaman tak ada atas meja.
Porah!

Sumpah! Aku benci Ronaldo. Sekarang dia pemain pasukan aku. Siap duta syampu sama. Nak tak nak aku terpaksa terima dengan hati terbuka. Adik beradik mana elok gaduh-gaduh. Bulat air kerana pembentung. Aduh! Teringat dekat ayam golek Seksyen 3. Bulat-bulat
wo! Telanjang! Tak pakai skirt pun.

Moral, benci Messi pula. Untung-untung, musim depan dia pindah ikut Ronaldo. Jangan benci Amri Yahyah. Nanti bungkus Selangor.

3 ulasan:

~nEeYsA~ berkata...

huhu..
keadaan d u skrg sibuk sgt2..
tmbh lgi dgn prbhn tmpt bljr yg jaoh nun d sna..
huhu..
test 1 thermo esok!huhu..stdy2

khadijah berkata...

masih lagi layan lagu hangat tu sekarang ni.
terasa diri macam tua sangat.

Kap berkata...

>>>>>>~nEeYsA~
ok, kirim salam pensyarah cun.

>>>>>>khadijah
tua ke??
tak nampak kedut pun..