11 Ogos, 2009

Baik kamu jawab!

Banyak (syaitan) main sorok gula, minyak, tepung, bla, bla, bla, tapi kenapa susah sangat kita dengar aktiviti sorok arak, rokok, babi, seluar dalam renang, barang kemas, jet-ski, kasut Vincci, langsir, kuih raya, bla, bla, bla??

7 ulasan:

cookie devine berkata...

kenapa kasut Vincci??kasut lain xleh ke?

♥chentaMAYA™ berkata...

haah~
bawu nak tnye mende yg same ngn cookie!
asal kap?
aq xpueh hati nieyh!
ahahaha~

vidadarisakura berkata...

hobi kali.
lalala

penjenayah merah jambu. berkata...

entah,cuba main sorok2 beramai-ramai.kan lagi best.meriah malaysia macam tu kan?
:P

nuyu farhan berkata...

sebab dorang rasa orang tak berebut kat benda tu kot..lagi pun ikut musim biasanya benda sorok2 ni..

contoh: gula kena sorok sbb ramadhan da dekat.orang ramai nk guna gula wt kuih or makanan.so, sorok sebab dorang nak untung...

kasut vincci org x sorok sbb bole dapat kasut lain.die ade pengganti dengan barang lain..

amalina binti anuar berkata...

walaupon simple entry nyer but menarik la...best entry nyer.

Kap berkata...

kamu tak marah kah kasut Vincci kena sorok??