23 Ogos, 2009

Ayam golek menari-nari

Berada di depan pc sambil memakai kopiah bukan cara aku. Kipas yang ligat berpusing sebelah ini pun tak dapat selesakan aku. Aku tahu. Aku rindukan senyuman orang itu.

Entah kenapa akhir-akhir dan baru-baru sudah aku pening 24 jam. Mata terbuka tapi dada sesak. Kerap tertidur jadi rutin. Bagai orang bukan orang. Orang utan pun bukan. Mana ada orang utan pakai kopiah, kan?

Gaya penulisan aku juga semakin buruk. Gambar jarang sangat letak. Aku sendiri pun naik boring. Tengok! Kan betul!

Aku ingat nak beli kamera. Macam Akiss dan Ahmad Nikon. Jadi aku boleh kurangkan kuantiti aksara dan lepaskan sarat otak. Masalah cuma satu. Siapa nak belikan? Jijik sungguh ayat tadi.

Sekian sahaja. Salam SatuAyamGolek.

3 ulasan:

syiera berkata...

aiyya
bule2
ira belikan dlm mmp
nk x ??

QeMa berkata...

suda lame tak melawat incik kap~
kangen sama penulisan mu. ehe.
nak kamera kah?
nnt mse raye rajin2 la wat collection
mungkin dpt beli 6 buah kamera di kala itu

slamat berpose!

p/s: ayam golek lom start menari kt sini. so, xdpt nk bg ^_^

zety berkata...

rindu juge dgn lawak2 en kap.
agaknye sempena ramadhan idea tersimpan untuk kurangkan gelak ye tak?mase raye msti terbahak2.sy tembak je:)