08 Oktober, 2009

Mengidam nasi kandar

Pelik. Dari saat bertolak aku bersahaja. Bancuh bekal tea o. Sarung stokin. Slo-mo. Bawa motor siap senyum meleret. Semua orang aku lambai. Lampu isyarat hijau aku relax. Biasa remp tak ingat. Paling sopan atas jalan aku lah tadi.

Ketenangan jenis ni memang susah nak dapat melainkan kau yakin lagi pasti di pejabat nanti bos tak datang a.k.a membebel. Maksudnya bebas daripada ancaman komunis (gila kejam frasa!). Tapi aku jujur wa cakap sama lu. Ni pun time rest baru tulis. Ok, jumpa lagi nanti.

Alamak, tertinggal! Sabtu program tengok Papadom. Tarikannya kurang jelas. Mungkin tajuk itu sendiri kuat. Hasil Afdlin kerja detail. Tajuk catchy pun perah air kepala (rasa-rasalah). Salute! Ada harapan jadi seniman lagenda. Setaraf P. Ramlee (kot).

Lagi. Member sepejabat naik angin. Budak sekolah berduyun minta tolong fotostat. Benda yang sama tapi datang dalam pakej seketul seketul. Faham. Parah. Melecet tangan. Nak layan ratusan mereka. Esok abang buka kedai fotokopi sebelah sekolah ye, dik.

7 ulasan:

penjenayah merah jambu. berkata...

jangan lupa buat review papadom.
dengar cerita macam best,entahlah.








kat sidebar kau tu,1 king-kong datang kenduri

king kong? terluka aku tau.hahaha

♥chentaMAYA™ berkata...

saye budak sekolah~
mnx abg fotostat sume ketas2 ni boley?
hahaha~

Kap berkata...

>>>>>>penjenayah merah jambu.
no review..
pergi tengok..
overall empat setengah bintang..

king kong merah jambu??
huhuh..

>>>>>>♥chentaMAYA™
tak boleh..
mesin rosak..

♥chentaMAYA™ berkata...

mesin rosak ke bang?
cepat baiki ye!
huhu~

Kap berkata...

duit habis..
tahun depan baru boleh..

♥chentaMAYA™ berkata...

taon depan?
asal lambat sangat?

Kap berkata...

sabar itu separuh daripada Sabariah ;)