11 Mei, 2009

Kerana kebabianmu begitu berharga: Sekilo berapa ek?

Babi itu indah. Itu kata daripada pencinta babi. Babi pula hanya boleh, "Oink!"

Jangan makan babi. Orang Yahudi tak telan babi. Malahan, tak hisap rokok. Mari contohi mereka. Namun, mereka jahat dan bersifat kebabian. Elok disumbat saja dengan babi. Baru sempurna.

Kau cakap aku anti-Cina! Kurang waras buah fikiran kau ni. Aku nak ajak makan ikan. Sebab ayam pun banyak cacing. Suntik hormon. Aku ingat guna botox tadi.

Apa? Tak setuju. Babi dua kali lebih juicy daripada ayam. Kelakar betul. Juicy ek? "Seks bebas juga sedap," kawan menambah. Tiada maklum balas diberi. Kaget sudah.

Tuhan bagi kita sejuta nikmat sebab nak suruh kita pilih. Bukan bagi kita rembat semua. Kalau dah terlajak syok, hulur pada yang lain. Kaya nak! Babi nak! Perempuan nak! Hidup wajib seimbang. Cukup rasa. Macam bersama suami/isteri. Bila terlebih boleh jadi muak. Aku dah kahwin ke??

Paling kesian orang pantai. Lalang dan Bidara. Lali bau babi. Lekat hidung. Lekat badan. Kandang sebelah rumah. Jemaah surau tak cukup panggil jerit, "Woi, babi! Jom solat!". Rapatkan syaf.

Kawasan ca-ya-nun-alif mana jumpa si khin. Nak bubuh pencawang pun bising. Tempat majoriti mim-lam-alif-ya-wau macam-macam ada. Longgok sampah, bau sxxl! Highway tepi rumah, hadap debu! Kubur nirvana luas terbentang. Jom jumpa Kurt Cobain :-)

Hanya tukang bela bermata sepet. Pekerjanya majmuk. Pelbagai warna. One Malaysia. Bangla, Indon, Nepal. Tepat! Tiada bangkangan. Najib berjaya!

Terimbas hal lama. Terbaca dari surat khabar perdana. Orang kuat Kota Singa tegas, "Ternak babi cara moden untung, selamat!" Diulang dengar. Dia percaya selamat! Jika benar, sila gunakan tanah di sana.

Soalan percuma satu. Kenapa jiran kita haramkan belaan cik Bi? Sebab terlalu selamat, kah??

Cadangan terunggul. Lumba kereta boleh selit celah bandar. Tak kan rumah sang merah jambu tidak. Kau tahu kau menipu. Tonyok juga mengangguk memerli kamu.

Cuaca panas bikin hati terbakar sama. Pecahkan telur boleh masak sebiji. Terima kasih, kipas hikmat. Muka stabil. Tidak kemerahan seperti subjek entri. Cukup lah untuk hari ini. Mari makan ikan masak kicap. Terbukti halal.

Pssttt:
Singapura, Hong Kong, dan Taiwan mengharamkan ternakan khinzir walaupun majoriti mereka pengguna tegar. Jelas, kan?

7 ulasan:

amalina binti anuar berkata...

nie cita pasal babi plak yer..
kreatif btui la..

Cik AniS GalaxY berkata...

knp ek babi itu kesukaan yahudi
sbb yahudi sgt jahil....hahaha.
gelak ja'at plak kan.

Al-Kaput berkata...

amalina binti anuar:
si khinzir tidak kreatif..
tp Shikin inovatif..
Kap berfikiran positif..
jgn mrh jgn negatif..

tif..tif..tif..

Cik AniS GalaxY:
yahudi tak suke babi lah, wak..
mereka sgt pandai..
mereka tak mahu rosakkan tubuh..

tak merokok jugak..
tp mereka kapitalis yg jual rokok bg org len bunuh diri..
renung2kan :-)

ayeencomot berkata...

ahahah..
betol2..
yahudi sgt pandai..
dirg xwat tu sume sbb xnk generasi diorg hancor..tp bagi bangsa len hancor..
jahat kan??
mmg yahudi..
ahhahaha
=D

Al-Kaput berkata...

akhirnya...........

:-)

[Q.e.M.a] berkata...

ho~
kenapa babi yg jdk mangasa dlm entry nie??

Al-Kaput berkata...

kesian babi..
mgkin dia kene mandi bunga kot :-)