13 Mei, 2009

Kadang kala sendiri kurang faham apa yang dah aku tulis. Lain difikir, lain ditaip.

Tonton video muat turun lagi. Tiada gadis cantik. Cuma roh budak emo dan lelaki deria ke-enam. Tiba pula suatu babak. Fuyoh! Spek heroin kelihatan hebat. Bak!

Reka bentuk seolah-olah biji mata kumbang. Warna putih, emas bercampur baur. Tapi ketelusan separuh. Bahagian atas hampir tutup kawasan jendul. Bawah pula cecah lubang hidung. Lihat penipuan jelas ternyata!

Memandangkan rupa paras agak gebu, susah padan bersama kaca mata sebegitu. Kedegilan akan mengundang rasa menyampah pada lain umat. Pasti isi pipi tersembul macam burger. Bezanya, tanpa hirisan kubis dan bijan.

Tidak seperti anda, Kap buta fesyen. Kawan bilang budak grunge sesat. Indie jauh sekali. Seluar ketat buat diri rimas. Takut rosak potensi hasil zuriat di masa depan.

Konsep aku bergaya asal selesa. Walaupun dipertikai sesetengah konsultan tak diupah, langsung aku buat selamba. Pakaian murah, personaliti lemah, moral rendah, semangat kendiri kurang menonjol, semua ditelan. Kerana itu tak popular di kalangan muda mudi sekitar. Sebab tak ikut perkembangan. Tapi pelik perut tetap kembang. Lantak kau lah, mambang!

Tiada modal nak sambung. Sekian.

3 ulasan:

Cik AniS GalaxY berkata...

lain kali kap
sound jer mereka yg mengutuk kap 2.
kalo fesyen ikt org baik x pyh
lbh baik buat fesyen yg org x pernah buat...tol x.
tp plzzz jgn x pakai baju plak..hehe

cudbutterfly~ berkata...

pic ap slmt kn ak 2 kap??
xdpt nk tfsir..,,
ehee~

Al-Kaput berkata...

Cik AniS GalaxY:
blom pernah bogel di khalayak..
jgn bimbang..
sy pemalu :-)

cudbutterfly~:
cuaca sgt panas..
ketiak sdh basah..
jiwa makin resah..

selamatkan aku!!

pasang aircond..
selesai..
sejuk wo!