09 Mei, 2009

104, Jalan Abdullah [2]

Sepanjang tujuh hari ditakdirkan minggu hantu. Siapa pembaca setia pasti sedar benar tidak kenyataan tersebut. Kap kurang gemar cerita seram. Rata-rata suram, syok sendiri. Malah selalu jadi bahan gelak penghibur lara.

Mungkin mitos yang mengatakan jembalang ada skandal perempuan cantik tepat. Asal ada mereka nampak lah bonjolan, lekukkan, aksi berpeluh dijaja dalam filem. Ternyata mereka juga ada selera tersendiri. Selera hantu!

Mungkin kerana di luar sana terlalu banyak jxntxn ego. Yang sering berfrasa, "Gua tak gentar sama lu!" Hakikatnya, mereka kehilangan telur.

Jangan bayangkan!

Oleh itu, bagi memancing cik abang kita menonton terpaksalah diumpan dengan heroin yang punya ciri di atas tadi. Maka, senang hati mereka melihat walhal matanya terfokus pada kawasan tertentu sahaja.

Dua hari dua cerita. Malam lepas syaitan labu sayung mini. Tadi roh mangsa bunuh. Keduanya boleh tahan. Satu yang tak tahan. Kap melayang. Langsung pandang, serap tidak. Lemahnya aku. Masih lagi diganggu keindahan itu. Lelaki tetap lelaki.

Esok mahu kaji satu lagi video. Aktres utama drama roh juga yang berlakon. Watak berbeza. Jadi manusia pula. Orang berjiwa iblis. Kini terfikir sekejap. Kenapa banyak perempuan cap J? Bukan J untuk janda. J adalah karakter negatif. Perbincangan ditutup!

Benarkah mereka makhluk biasa?

Atau cuma jembalang yang menukar insan suci menjadi jxlxng?

Atau mungkin anda sudah pun diselubungi misteri?

Hahahahahaha..
Hahahaha (kesan bunyi gema bagi menambah gelora).

4 ulasan:

~nEeYsA~ berkata...

erk?
gelak lbih baik..hahahahah...

joegrimjow berkata...

cet
ingt kan pew la tadi
hampess

AniS GalaXy berkata...

aiyooo
buat suspen jer...
hahahahaha

Kap berkata...

~nEeYsA~:
awak gelak utk part mane?? ;-)

joegrimjow:
aku pun rsau td..
main tulis ikut ati..
sek baik x 18sx, bro ;-)

Cik AniS GalaxY:
saspen??
jeng..jeng..jeng..