27 April, 2011

Idea Cakap Sopan Di Hadapan Tua Kutuk

Berada di Leeds dan menjemur tuala basah bercap You'll Never Walk Alone di luar mengundang batu kelikir melayang ke tingkap rumah. Itu pengalaman sahabat aku. Yang bukan sahaja berereksi bila mana ternampak poster Steve McManaman, malahan berusaha keras set-kan rambut gulung gulung seperti idolanya supaya ramai terkeliru.

Berbalik pada tajuk, cadangan aku diimport mamat tua ini ke dalam skuad Harimau Malaya, sama macam negara Arab beli kerakyatan. Dari buat menara yang confirm bersusah payah pakai lif, akhirnya obese (?). Baik berhabis cara ini. Kurang kurangnya ada benda yang nak diterlonjak, dan dikinjakan. Mengikut kira kira MLM, idea ini menyumbang 50 peratus peluang untuk merangkul Piala Dunia. Lihat sumbangan beliau di Glory Hole Man. United. Superb!

beruk

Selebihnya, diserahkan pada Sultan Bola (lihat kanan kiri). Sama ada terus me-mambang atas kerusi Presiden sambil menghisap curut, atau pun hidup bahagia tanpa asap bersama cucu tercinta sekaligus merangkul gelaran atuk mathali peringkat negeri Pahang seratus tahun berturut-turut.

Ok. Tammat.

4 ulasan:

theblabber berkata...

ouchhh!!

afrohead berkata...

gambar tersebut memang WIN!

vidadarisakura berkata...

no komen. hee

Kap berkata...

:::mohdbinabu
saudara Sultan Bola ke? :)

:::afrohead
kau tengok dia punya sengih pun tahu mesti win punya.

:::vidadarisakura
kau komen lah tentang keobesan beliau.