10 April, 2011

Buang Sampah

Melawak perlukan hubungan kimia. Antara para pelawak. Atau pelawak ke audien(s) sasaran. Menendang keluar Si Pon Pon pada aku membolehkan Si Kecik bernafas balik. Sekurang kurangnya bila berdua masih ada saki baki lawak ikhlas untuk digelak-tawakan.

kecikok

I'm sorry, Encik I'm Sorry. Minggu depan aku harap pakejkan kamu dan Idlan tersingkir. Baru kukuh bersebab aku terpaksa melanggan Warna.

Ok. Tammat.

8 ulasan:

gigitjari berkata...

raja lawak ke?? bg sy x lwk pon hehe

afrohead berkata...

aku tak ada warna. demmit!
mana aku nak tengok Jambu minggu depan ni?

vidadarisakura berkata...

tengok youtube jak la aku.hee

Kap berkata...

:::gigitjari
orang biasa tak lawak pun gelak.
at least gelakkan pelawak tengah kebangangan.

tapi dia orang tak ada apa nak digelak.
suasana sepi pak mat jual topi.

:::afrohead
Jambu, the real contender untuk Sepah dan Balas.

:::vidadarisakura
asal tengok.

j or ji berkata...

program lawak ni selalu buat aku tertekan..jadi aku siahkan.

Kap berkata...

it's ok.
Imam Muda kan ada :)

lalink7 berkata...

same la..kesian pulak si pon pon niee..xkelakar langsung..rasa sedih tgk lawak yg xmnjadi tuee..si i'm sorry tue pun same la..hehe

Kap berkata...

peringkat nazak, wajib baca Yaasin dah.