19 September, 2009

Meskipun banyak berjalan, ketiak masih anti-basah.

Malas tulis. Mungkin terakhir untuk 3-4 hari mendatang. Raya? Tidaklah. Hanya terasa malas. Cuti kena malas. Nak rajin pergi pejabat. Banyak kerja menunggu. Penunggu sama. Cuti lah, wei!

Esok raya. Selamat Satu Syawal. Maaf zahir untuk lebam, luka yang aku buat pada anda semua. Juga maaf batin andai terlalu banyak ronta jiwa, rasa sayang terwujud tatkala membaca entri pening nukilan hamba.

Pening-Khatan??

Satu pesan. Racing-lah atas jalan kalau nak bagi mak abah korang menangis untuk 10 Syawal mendatang. Tahun ke-sebelas dan atas dorang pun malas nak cara. Sama lah aku. Baik menghadap Astro. Jadi jangan bunuh diri. Banyak ketupat melambai pelawa makan. Rugi!

Tiba-tiba aku tambah. Sikit pun tiada hairan wujud makhluk mengakui diri rasul. Sebab yang berlagak jadi tuhan punyalah ramai. Hari-hari masuk tv. Nak banding??

Tambah lagi, semalam beli cd Jeffridin, P. Ramlee untuk penuhi semangat jiwang-klasik aku. Gerenti lepas ni Jess tercungap-cungap dalam lautan ayat cinta. *huhuh*

5 ulasan:

nurain berkata...

kap..selamat hari raya, taun ni aku nak kurangkan tengok tv. nak pegi raya, collect wit raye~

♥ sOFIa ♥ berkata...

kap kung kap.

selamat lebaran.
mohon maav lahir bathin :P

e l d y berkata...

tambah skit : terimalah duit kopi-o khusus ditujukan kpd polis2 yg bertugas di jalan raya supaya berpeluang mengira duit raya di dalam penjara .. xD

♥chentaMAYA™ berkata...

weh~
layan jefri din?
wah!
gile ko!
ahahaa~

Kap berkata...

>>>>>>nurain
bagus..
kalau boleh pakat dengan penghulu collect darah orang kampung sekali..
raya banyak nak pakai ;)

>>>>>>♥ sOFIa ♥
celet sikit..

>>>>>>e l d y
polis kata dorang tak nak..
katakan tak nak pada rokok..

>>>>>>♥chentaMAYA™
aku gila ke?
Jeffridin gila? ;)