03 September, 2009

Magis! Bertukar kepada pisau lipat!

Ok, sekarang juga aku pergi Kelantan tikam balik budak lelaki yang tikam anak buah dia semalam. Hal kecoh baju raya pun kau gagal handle. Siapa suruh kau stone, ngok? Ada hati kahwin anak perempuan orang! Perhatikan! Aku tak guna istilah anak dara. Cit!

Cancel! Kecil sangat. Sunat tak rasa benda pun.Transform jadi pedang samurai. Mana pula kain pelekat? Mahu bungkus muka jadi ninja.

Banyak betul aku nak jadi petang ni ek!

Wei, itu surat khabar semalam lah!

7 ulasan:

♥chentaMAYA™ berkata...

kenape aku dah lame xbace surat kabar semalam nie?
ahahaha!

cookie devine berkata...

ko pose ke x nih?berangan je kerja.

Hazzy Ishak berkata...

kesian budak tu...huhu

QeMa berkata...

saba incik kap..
saba~

nurain berkata...

yang pentingnya spiderman ko xnak jadi kan



takot kena tangkap bapak polisi~

CaPiQa berkata...

banyak betul incik kap nak jadi.

semakin menjadi-jadi nampaknya.

transform! ;p

Kap berkata...

>>>>>>♥chentaMAYA™
baik lambat dari tak tahu, kan?

>>>>>>cookie devine
puasa sambil berangan lebih afdal..

>>>>>>Hazzy Ishak
dia cakap dia ok di SANA..

>>>>>>QeMa
sabaruddin kirim salam pada awak ;)

>>>>>>nurain
aku tak langsing..
pakai fit nanti ternampak bonjolan ;)

>>>>>>CaPiQa
berangan tak pernah ada tanda harga..
free, beb :)