13 Jun, 2011

Sonata Musim Salju

Wah! Gembira orang sekeliling aku bila mana Hazama diumumkan juara AF terakhir. Suara Hazama biasa biasa tetapi peserta lain entah masuk guna kabel ke apa menyanyi ala first audition. Ada yang siap ber-jamban cangkung atas piano. Kelakar.

Tidak kesah orang cakap ianya program sia-sia atau apa pun, aku tetap berpendapat meluangkan waktu bersama insan tersayang meskipun melalui aktiviti tiada kena mengena dengan pendirian hidup kita adalah sangat penting terutama dalam situasi ekonomi serba tertekan ini. Why so serious?

hazamadulusekarang

Persoalannya, jika peserta itu Hazami Jendul, adakah anda akan mengundi pukal? Adakah layanan sama rata diberikan, sedangkan nyanyian Si Sonata-Man lebih cair tahi telinga (baca: kelas!) mendengarnya?

Konklusi, kenapa Lisa Surihani pakai legging sambil menunjukkan ketulan daging bontot tonggek berlapik? Malang. Malang. Tidak zoom in pula.

Anyway, congrats. Ma dan Angah berhabis tekan keypad untuk kau, selesai final semua tidur sambil tersengih. Jealous aku tau!

Ok, tammat.

5 ulasan:

Hans Hanis berkata...

AF kali nih aku tak terdetik nak layan
entah
dah hilang aura kut bagi aku
ekekekek

Juvana Episod 8

Cikli berkata...

lisa surihani apa bro?

Hans Hanis berkata...

lisa surihani ko jangan kacau yer bro...
bako ko kang
hahah

Header Baru Blog Hans....Comel Tak?

vidadarisakura berkata...

no komen. haha

langsung x layan ok.

Kap berkata...

:::Hans
sedetik lebih.

:::Cikli
Lisa anak Joned, si mata juling, bulu hidung tersembul, jiran sebelah Tuminah Sidek.

:::Hans
kau bakar, aku panggil bomba :)

:::vidadarisakura
pergi layan Para Para Sakura.