22 Januari, 2011

Deklarasi Pengkhianatan

Blogger.com aku andaikan sebagai peperiksaan SPM. Semua ok sehinggalah masalah timbul sewaktu menjawab soalan karangan. Tiga suku masa termenung, selebihnya aku keluar lalu bertukar kepada Mat Tiga Suku. Apa bullshit punya kemahiran essei. Puas exercise cikgu Raja Zainab aku buat. Raanya Bangla baru seludup masuk Malaysia pun bikin bahan tulisan aku. Damn.

Pendeknya, kalau kamu kamu punya ke-ilusinasi-an berikut, ada baik main Tumblr saja. Reblog-ing. Di sana, aku gunakan nick lain. Nama IC Kaput Karan ditepikan bagi memberi kesan fantasi dan rasa handsome pada diri. Kononnya lebih Melayu. Sebagai bonus, boleh nikmati Inggeris tahap sampah aku juga.

Tetap juga mem-blogspot-kan diri andai kata sel otak aku lebih banyak berhubung. Minum susu Wardina dulu.

Ok. Tammat.

Tiada ulasan: