12 November, 2009

Layang-layang terbang melayang

Dapat berkerja bersama budak-budak kecil sesuatu yang membuatkan aku terasa tua...

...dan bila melihat mereka begitu cepat mesra dengan kita, terasa bagaikan aku telah ditakdirkan untuk menjadi ayah yang baik.

Tapi itu cuma apa yang bermain di benak sepanjang pagi tadi...

...dan sampai sekarang fikiran aku masih terus melayang

6 ulasan:

Cik Cookie berkata...

hahahhahaha...
berangan lebey nih..

vidadarisakura berkata...

apaka.haha

nurain berkata...

kalo yg budak kcik itu kanak2 its ok, tapi kalo yang besar gabak nak belagak kecik

memang konpius

QeMa berkata...

mari bermain layang2~ smbil fikiran melayang2 spt layang2..

♥chentaMAYA™ berkata...

bagos lah kau jadi ayah yg baek!
ahaha~
;P

berangan xslh!
make sure nnti jadik ayah yg betoi2 baik!~

Kap berkata...

>>>>>>Cik Cookie
barang free siapa tak suka, kan? :)

>>>>>>vidadarisakura
cet!
kau komen pun pendek macam entri kau ek ;)

>>>>>>nurain
spesis gitu lempang terus elok perangai :)

>>>>>>QeMa
sambil makan kuih goyang..
raya dekat ni :)

>>>>>>♥chentaMAYA™
baik, boss! :)