14 November, 2010

Maya Karin & Anak Ikan

Ok. aku demam lagi. Jangkit dari anak murid. Sekarang semua balik kampung. Aku balik rumah merana diri. Arr.

Tiada aktiviti luar. Jadi, aku luangkan masa membaca gosip online. Waa. Vanidah Imran hos baru Nona. Aku suka. Maksud tersirat?? Aku suka Maya Karin berhenti mengacara. Concentrate cari calon suami baru. Abang di sini adik di sana.

Watahel! Apa nyamuk nyamuk kait Maya aku dan rating jatuh. Krew belakang tabir dan produksi Nona, read my message; dari anak bekas peminat setia rancangan kau!!

Segmen fesyen paling busuk Jimmy Choo. Persandingan bunian, kayangan, mambang tentu. Informasi bisnes Hartamas baru mutu keunggulan. Content penuh riak, unsur gua-banyak-duit-lu-pandang-sudah-lah. Sial! Orang sedang sedang sahaja jelik menengok, ngok. Kesian, Misi Rajin.

Rasanya kau orang sekolah bawah tanah. Lupa tentang atas tanah. Penonton kau ialah, Temah, dari Batu Kurau, Jijah, peniaga kain boleh rundng, Nita, cashier Uda Ocean baru sampai dari "New Castle", dll. Yang berharta, ingatkan syurga ada atas bumi, ahad main hayun kayu golf, main anak ikan atau syok berdengkur. Semalam cucuk langit hitam penuh noda (teka).

Maya, i sanggup jadi anak ikan you (??).

Ok, tammat.

2 ulasan:

ciK LyndaWawa berkata...

minat maya karin?
hehehe...
bday dia sama ngan saya...=)

Kap berkata...

iguana pun sambut birthday ke?? ;)