03 Oktober, 2010

Sori Sebab Miss Kenduri Kahwin Kawan Awak.

Baru balik outstation. Bawa sedikit buah tangan dari sana. Lambakan coklat buatan Swiss, pengalaman bergaduh dengan pedagang Cina, misteri kehilangan beg, bermain ular serta membeli sesuatu istimewa untuk tiga wanita yang aku sayang (?).

Istimewa bermaksud pertama kali. Lain kali beli mahal lagi, supaya lebih istimewanya.

ular

Aku juga membawa demam kronik menyebabkan peti suara rosak / gagal berfungsi. Cuba bercakap saja, terkeluar bunyi angsa tercekik biji rambutan. Tapi, alright. Ini lah cara terbaik menyambut bulan sepuluh. Bersusah dahulu, bersenang kemudian (?).

Oklah, aku sekarang di tahap kena makan Synflex. Tak boleh tenung skrin lama. Boleh meletup otak aku. Silap gaya mendatangkan kecacatan kekal. Dahsyat imaginasi.

Oleh itu, aku terpaksa sarankan empunya body kurangkan waktu menghadap pc. Lebih pada pandang kecantikan alam. Bukit bukau, dan burung berkicauan (??).

Bencilah Synflex ni. Rupa macam Viagra. I punya padu tau (hah).

Tammat.

4 ulasan:

sofia berkata...

Nak cekelat Swiss.

theblabber. berkata...

macam mana rupa viagra? i tak pernah tau sbb i punya padu tau (hah)

~nEeYsA~ berkata...

bermain ular...wahhhh...cm sonok..hehe
tpi coklt itu lgi marvellous....nak jugak!

Kap berkata...

:::sofia
sokonglah barangan buatan tempatan.

:::theblabber.
hebat hah.
tengok boleh.
hah.

:::~nEeYsA~
coklat menggemukkan.