23 Julai, 2009

Dua

Di depan aku ada dua pilihan. Keduanya dalam bekas polisterina (betul ka?). Nasi lemak biasa dan bihun goreng. Sedap dan bertelur mata kerbau separa masak. Sepatut ada nasi lemak kerang. Akan tetapi dikebas Misi Rajin. Itu paling A antara semua. Sekarang kalut. Sebab itu wajib makan keduanya. Terpaksa nasi dan bihun bermadu dalam perut. Selamat bermadu dua.

6 ulasan:

nurain berkata...

eleh kap.kalo dah mang lapo tu ape pun makan..

madu pun madu la, janji tak berkeroncong

lalink7 berkata...

madu utk makan takpe..nak madu 3 plus nasi goreng ayam pun boley..

tapi jgn madukan org sudahla..hehe
siannn kalau di madu walaupun madu rasanya manis..

=D

akiss berkata...

hahaha. blasah je la labuuuu

~nEeYsA~ berkata...

wahhh..
kalo dua2 tu msih pns g..
mmg bezzzz!
fuhh...
mmg knyg gler mkn dua2 skali..

♥ sOFIa ♥ berkata...

oit. entri pasal makanan je. dikau memang ouh. aku suda lapar weyy. cepat blanjaa. :P

Al-Kaput berkata...

>>>>>>nurain
engkau wanita idaman Malaya..
sanggup bermadu..
dapat tiket masuk syurga ;-)

>>>>>>lalink7
saya suka kismis..
madu tak..
lain lah jika Jess suka ;-)

>>>>>>akiss
baiklah, sahabatku Labi ;-)

>>>>>>~nEeYsA~
ya!
langsung tak makan tengahari..
berlagak puasa sunat..
wiwiwi..

>>>>>>♥ sOFIa ♥
aku dah belanja ayat..
kamu belanja ringgit pula..